تجاوز إلى المحتوى الرئيسي
Website Navigation
الرئيسية
السيرة الذاتية
المنشورات
المواد الدراسية
المدونات
الإعلانات
الساعات المكتبية
بحث
English
login-logout
تسجيل الدخول
د. أمل عبدالله الداوود Dr. Amal Abdullah Aldawoud
Assistant Professor
مساعدة وكيلة كلية التربية للدراسات العليا والبحث العلمي
التعليم
مبنى كلية التربية٢،الدور ٢، رقم المكتب83
0118054325
aaldawooud@ksu.edu.sa
الأبحاث والمنشورات
خيارات العرض
عدد العناصر
-
+
عرض
ترتيب
بحث
- اختر -
كتاب
فصل كتاب
مقال فى مجلة
ورقة مؤتمر
فرضية
براءة اختراع
عنصر لكل صفحة
5
10
15
25
50
Facilitating Phonemic Awareness Using Word Shapes With Preschoolers Who Have Hearing Loss
بواسطة
Michalek, A., Raver, S., Richels, C., Schwartz, K., & Aldawoud, A.
2018
ورقة مؤتمر
Impacting research quality based on measuring quality indicators and children peer interaction
بواسطة
Aldawoud, A
2018
ورقة مؤتمر
Exploring the effectiveness of Stay, Play, & Talk: A review of literature
بواسطة
Aldawoud, A
2018
ورقة مؤتمر
Using a typical hearing peer to enhance social inclusion in a preschooler with hearing impairment
بواسطة
Aldawoud, A. & Raver-Lampman, S
2018
ورقة مؤتمر
Evaluating and enhancing modeling techniques to promote social interactions
بواسطة
Aldawoud, A. & McWhorter, G.
2018
ورقة مؤتمر
Fostering Social Interaction among Preschool children in Inclusion Environments
بواسطة
Aldawoud, A
2018
ورقة مؤتمر
The deficiency of short-term memory in students with intellectual disabilities
بواسطة
Aldawoud, A
2017
ورقة مؤتمر
Enhancing social interactions of preschool students through modified modeling interventions
بواسطة
McWhorter, G & Aldawoud, A
2017
ورقة مؤتمر
Using shape coding to teach phonological awareness to preschoolers with hearing loss. .
بواسطة
Michalek, A., Raver-Lampman, S., Richels, C., & Aldawoud, A
2017
ورقة مؤتمر
Structured and optimized social interaction among preschool children by implementing evidence-based practices
بواسطة
Aldawoud, A. & Nelson, H. , Nelson, H &
2017
ورقة مؤتمر